akon - could u be the reason



akon har släppt nya låtar, det här är en utav dom och den var väldigt bra må jag säga :)

anywaaay, har sett alldelens för mkt vänner på senaste tiden, bara säsong 8, 9 och halva 10 kvar att se nu :) men kan inte få nog av det, jag hoppas verkligen att dom gör den där vänner filmen det varit så mkt prat om!

mamma kom och hämtade mig kring sex tiden, for till sävast och hämtade mina grejer hos dennis och sen for vi till cathrine och hälsade på henne och melvin :) sen for vi hem och såg little black book och offside :)
och nu sitter jag i soffan och tar det lungt, ska strax sova.
imorgon ska jag vara med elin och sen tvätta,
godnatt, puss!

Kommentarer
Postat av: Daavd

Josse, du är ju ett sex and the city freak:) checka min blogg ;D haha

2008-08-05 @ 04:08:55
URL: http://daavd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0