tragiskt

vill bara säga att det som har hänt engla är så jävla tragiskt, ser det framför mig, hur rädd den stackars flickan ska ha varit när 42-åringen kom... huvvaligen, hoppas han får ett rent helvete i fängelset, om nu männen där behandlar barn-mördare som pedofiler, vilket jag hoppas på.

var in och läste kartin schulmans blogg, och jag säger då det, hon kan då fan inget annat än att hacka på folk, och precis när alex gör det så är hon där snabbare än blixten, hon vore ingenting utan honom så är det bara.
visst, nog är det sant att det kan vara intressant att läsa hennes blogg ibland, iallafall förut, men nu har hon börjat gå överstyr, hon följer bara i alex fotspår, fast alex är kul, och katrin är tråkig.. har jag fel?

som ni kanske läst tidigare i ett inlägg så har jag kommit på att jag ska bli författare, tro det eller ej men jag har alltid varit bra på att skriva "berättelser" eller vad man nu ska kalla det, älskar svenska och skriva noveller och uppsatser osv, så varför inte? kan ju bli riktigt kul om jag nu kommer så långt här i livet, är väl bara att vänta och se antar jag.. men man lever bara en gång så man ska slå till direkt och göra det man lever för och känner för att göra.

nu blev det mycket prat om oviktiga saker hit och dit, men kände att jag behövde skriva av mig lite innan ögonlocken faller ihop... tänk att efter varje helg i stugan går mina ögonlock och min kropp igenom nån "strejk" period, kan vara som p-o sa här förra veckan på jobbet:
- du är så trött för att du fått i dig för mycket av något!
- va? nejnej! (jag tänkte såklart på alkohol i första hand..)
- det kallas friskluft, när du äntligen kommer dig iväg från datorn!

aaah, där klickade det! kan det verkligen vara så? att man blir helt slut av att vara ute i friska luften en hel helg? konstigt nog så verkar det ju vara så, eller så beror det på att eleonors barn väckt mig och elina "tidigt", och förstå mig rätt, jag är van att sova till 11-12 när jag är ledig och dom kommer mellan halv 9-halv 10 och ropar godmorgon, så för mig är det faktiskt tidigt!

men nog pratat om helgen, nu ska jag bänka mig framför tvn med elina och se "the benchwarmers", gryyyyymt rolig komedi, för er som inte sett den tycker jag att ni ska pallra er iväg till närmsta videobutik och hyra/köpa den, ni kommer inte att ångra er!
allt för mig, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0