there is nothing left to say

dagen började lyckligtvis med sovmorgon pga att pappa var tvungen att fara med elina till sunderbyn kl nio för att få mer info om hennes inflammation i underhudsfettet, så dom var väl hemma kring tio igen, så då for jag och pappa till jobbet, svängde förbi ladan och hälsade på olav, per-arne och erik en sväng, sen till pappas kontor och drack kaffe, sen hem på lunch kl 11, sen tillbaka till a8 kl ett, fixade lite pappersarbete och drack kaffe med lite folk, sen fixade pappa något på datorn och sen for vi på dollar store och inhandlade lite grejer, så vart med andra ord en väldigt kort arbetsdag för min del :)

har inte gjort någonting alls idag, bara degat och sett tv osv, var tänkt att jag skulle plugga idag men det blev såklart inte av, får börja med det arbetet imorgon istl!

jag har fått något konstigt i ögonen, svider jättemkt och rinner tårar hela tiden, kan ju iofs bero på linserna men brukar bara bli så om jag sovit med dom så vet inte vad det kan bero på, får ta och kolla upp det...  för övrigt flyter allting på som vanligt, bara lite nya planer och förändringar i mitt liv, men dom planerna är inte aktuella i dagsläget, men dom är aktuella under det här året iaf så vi får väl se hur det blir med dom sakerna :)

för det första; känns som att det kommit en lite mer "ekonomisk" vändning i mitt liv, har äntligen börjat kunna hantera mina pengar och slutat köpa onödiga saker, måste verkligen försöka hålla i mina pengar nu om sthlm ska bli av innan sommarlovet, ser fram emot det för har inte varit i sthlm sen jag gick i sjuan!
för det andra; har börjat bli osäker på vad jag vill göra med mitt liv igen, tyckte det kändes väldigt rätt att bara läsa klart grundämnerna nu det här året och börja bf efter sommaren, men har blivit osäker på den punkten igen, vet inte alls vad jag vill göra med mitt liv, har alltid velat bli frisör eller jobba med smink osv, men frisör biten skulle inte mina axlar palla (har inflammation i dom sedan 6 år tillbaka för er som inte visste det) så jag vet faktiskt inte vad som ska bli av mitt liv, skulle ångra mig för resten av livet om jag hoppade av skolan så det är värt att gå ett extra år på gymnasiet men jag vet verkligen inte vad jag vill gå för linje längre, känns som att det finns för lite utbud här uppe i norrbotten.. jag har alltid älskat svenska och att skriva så jag kanske borde inrikta mig på författar branschen? det återstår att se vad som händer med tiden..

har haft väldigt mycket att tänka på under en lång tid nu, många tankar som far runt i huvudet men det är bara att försöka se det från den ljusa sidan! man ska göra det man tycker om och se positivt på saker och ting för man lever bara en gång..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0