sparkling

trodde att det skulle bli en tidig morgon imorse så ställde väckarklockan på kvart i sju och steg upp och åt mjukkaka med ost och varm choklad, bänkade mig framför tvn med elina och såg offside på canal plus, så lunkar pappa upp ur sängen kring åtta tiden så hade alltså kunnat sova till minst kvart i åtta.. men lika bra att vara uppe i tid så det fanns tid över att såsa på framför tvn!

har precis varit och lunchat på blå ängeln med pappa, p-o & olav, blev en grekisk sallad för min del :) smakade bra! jobbar till strax före fyra, då blir det direkt hem och äta stuvade makaroner och korv och sen blir det att lägga på ett kol i svenskaarbetet så jag hinner klart med det innan helgen, just skrivandet är min starka sida i livet..

nu ska jag ta mig en kopp kaffe och bläddra igenom teknikmagasinet, sen blir det att fortsätta plocka ner mätare här ute på området!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0