longing for

slutade halv tolv idag, skönt :)
gick först till coop och köpte gräddglass med krossad choklad & en redbull, sen gick jag hem och satte mig på balkongen och åt glassen i solen, var skönt :) sen spelade jag lite mariocart med pappa då han var hemma på lunchen, och sen kom erika, rosita & evalena och spelade med mig :) sen när dom for kring halv tre började jag plugga och har gjort det framtill nu, förutom nån timmas uppehåll då men.. så börjar vara ganska klar nu :)

så fort jag är klar med det här ska jag fixa alla restuppgifter i svenskan & engelskan innan nästa vecka, sen är jag glad & nöjd :)

Boden - svek, hat och förbjuden kärlek? är så spyless på boden.. går inte att förklara med ord, vill bara sticka härifrån.. om man ändå hade pengar...

nationellt prov i engelska imorgon, muntliga delen, tio i nio... hoppas det går bra. sen matte och sen slutar jag halv tolv, skönt...
sängdax nu för min del.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0