homecoming

helgen i stugan bestod av skoterkörning och mkt myyyyyyyyyyyyys!
var kasst väder igår men vi var såklart ute och körde ändå, men idag fick vi toppenväder, och det är ju alltid ett plus i kanten!

for från stugan kring två tiden, eleonor skjutsade mig och elina till helena (morbror mickes tjej) som fyllde år, så blev lite fika där osv :)

sen hem och packa upp grejerna från i helgen, känns som att jag bara packat dom senaste veckorna? först påsken, packade en jävla massa, kom hem i 2 nätter och packade upp massa grejer, sen for jag iväg igen till seitevare och var tvungen att packa då också såklart, sen kom jag hem därifrån och var hemma 5 nätter, sen packa igen och fara till stugan, och det blir samma svängom nästa helg! näst nästa helg blir nog sista skotersvängen för iår, beroende på vädret, får hoppas på d bästa!

åt iaf oxfilé, kroketter och beasås när jag kom hem från stugan idag, satt som pricken över iet!
och nu funderar jag på att lägga mig och vila en stund innan andra avenyn börjar, är helt slut efter helgen!
sen blir det arbete som väntar imorgonbitti, börjar klockan sju, känns tungt!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0