could you be loveeeed

sitter på pappas jobb just nu, har precis avnjutit en ost och skinkmacka från ingemars bageri.
slutar kring elva idag, då ska jag hem och käka lunch och byta om och sen på skolan efter det.

blir trots allt att fara till stugan ikv, lite surt att boxern är i vuollerim så kan inte se tv så får ta med mig ett drös med dvd filmer samt nintendo gamecube för att överleva helgen :)

kom iaf in på bf, var ju inget oväntat precis eftersom i stort sätt alla kommer in där, var 60 som lägsta intagningpoäng.. men min studievägledare sa att jag fick ändra mina val nu när det preliminära beskedet har kommit, så jag får ta och fundera kring den punkten.. ska jag vara ärlig så vill jag inte gå någonting alls på björknäs, väldigt dåliga och ointressanta linjer tycker jag. men att gå tre år på en linje som inte är så speciell har väl ingen dött av förut så det är väl bara att hålla ut, i guess.

ligger ganska bra till i svenskan fick jag reda på, vi snackar om ett vg-mvg om jag fixar restuppgifterna jag halkat efter med. men har bara fått se svenska betygen med elisabeth, så får vänta till jag får se svenskabetygen med gabriella också, lite förvirrande när vi har två svenskalärare.. men jag blir då glad om jag får ett vg.. ska ju ändå läsa svenska b och c också så.

och vart man ska vara på valborgs är den stora frågan just nu, först pratades det om min stuga men det uteslöt vi sen, och sen var det snack om harads, och nu stan? inte länge kvar nu så vi måste bestämma hur det blir med den saken snart..

nåja, ska sitta barnvakt åt kidsen på lördag när pappa & eleonor ska till harads på pubafton, mys.
kaffe nu, puss

Kommentarer
Postat av: bubben

shyst

2008-04-25 @ 18:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0