18 september

igår var dt chill, jag & erika var på nå elevråds grejjs på bodensia, fick käka gratis där också, och gott var väl det!
var klar på boddan kring 3 typ, sen gick vi på örjans så provade jag skinnjackan dom fått in, snygg som fan, men fanns inte min storlek, men det kommer in fler snart :)
sen kikade vi på intersport också, sen gick vi hem till mig, så kom elin efter ett tag :)
vi chillade bara på osv, sen for dom hem, då for jag till pappas flickvän ellinor och käkade middag osv, sen var vi där till kring halv 8-8 tiden nån gång, älskar hennes yngsta dotter, så jävla sööööt! nåja, sen då vi kom hem  duschade jag och såg tv, sen sov jag.
idag gick jag och erika till skolan kring 25 i 11, sen hade vi matte, sen gick jag, nina, rosita, erika & annasofia på frasses och dagoberts, sen tillbaka till skolan, rätt lugn dag iaf.
slutade 25 i 4, sen for jag och elin hem till deras nya lägenhet, och fin var den (:
sen for jag till mormor och åt middag & äppekaka.
sen hem, och nu har jag just sett idol.
måste ta och plugga lite matte nu, sen sova.
hej

image5
Ellinor, pappa, elina, pauline & cissi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0