road to zion

ännu en skolvecka avslutad, känns grymt skönt att jullovet börjar komma smygandes.
har varit allt för mkt plugg hit och dit ända sedan vi började skolan, och referatet till svenskan skulle vara inne idag, vilket jag inte änns börjat med, så jag har en hel del framför mig under helgen..

macke visade mig en ganska kul grej på pixbox igår, hur kan man stå och posa när man är 40 bast gammal och tro att man är en snygg liten fjortis? förstår mig inte på världen ibland.

nåväl, julklappsinhandlingen går icket bra, inte köpt en enda julklapp, blir väl som alla andra år att jag handlar i sista minuten och har panik, jo skulle tro det , men det funkar det med brukar bli bäst köp då.
har dock ingen aning vad jag ska köpa till nån iår? eller det klickar lite på vad jag ska ge pappa, men inte helt säker ännu.

mormor är då i ammarnäs, och ola for till sthlm? eller gbg? idag så har varit över till lägenheten en sväng och gjort sällskap med katten, var mys.. så nu har jag precis kommit hem, slapp musiken idag så kunde sticka från skolan redan klockan ett, glömde dock omvårdnas boken i skåpet så kan inte plugga något till provet heller... med andra ord är allt precis som vanligt då!

nu ska jag strax förbi mammas jobb och hämta mina 500 kr, sen möta upp pappa och gå till coop och hämta min efterlängtade jacka som äntligen har kommit, sen blir det att fixa lite här hemma, sen panelen med macke & dennis runt 6 snåret.. sen möter vi rosita och går hem till macke och börjar dricka där, sen får vi se vart kvällen slutar, hoppas på en lyckad kväll iaf utan tjaffs som det oftast alltid brukar bli.

sen imorgon blir det nog bara att hänga hemma hos eleonore med sötkidzzzen skulle jag tro, har då inget annat bestämt så det blir nog bäst så, lär ändå inte vara i mitt bästa skick imorgon.

det var allt för mig idag!
tjou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0