this is for love we left in history

okej, som ni märker så har jag vääääldigt lite att göra...
är tredje gången jag skriver i bloggen idag, måste sluta skriva direkt jag vaknar, blir bättre om jag skriver på kvällen och sammanfattar dagen på det sättet istl.. nåväl, var iaf på storheden med mamma idag och kikade på skor, sen köpte jag en juklapp till papi, så nu är alla julklappar inhandlade, känns skönt och bra :)

sen på vägen hem for jag och mamma förbi sävast och stannade till hemma hos pekka & evelina, var ett tag sen man träffade dom så det var trevligt! sen släppte hon av mig här hemma, och nu har jag precis duschat, ska prata med elina lite och se en film med henne nu!

mysigast väntan:
julafton & nyår
mysigast ställe:
stugan
mysigast i örat:
alicia keys - no one
mysigast för ögat:
kläder & ísblåa ögon
mysigast för munnen:
kyssar
mysigast i rummet:
tända ljus & mysfilmer på tv
mysigast:
jul & att ha någon att mysa med
fem saker som går bort:
plugg
magsjukan jag haft i veckan
slask och glashalt
praktiken efter jul
dåligt med pengar



som saaagt, sjukt lite att göra, så nu ska jag bege mig mot min sköna säng och glo film med sis!
puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Lovan

hehe det var verkligen super gott :)
den där mysigast listan har jag hittat på :P
kul att någon tar vidare :D heheh
mysigast väntan, såklart julen ;)

2007-12-16 @ 21:55:40
URL: http://lovisajonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0