riiiiiiiiight..

kvällen började med att jag gick hem från mormor, så kom först macke sen eleonore!

så bestämde vi oss för att spela lite TP, jag, pappa, macke & eleonore.. sen efter en stund kom martin & elina, så vi satt och pratade med dom lite istl och gav upp spelandet! slutligen så kom även knutte.. så då förflyttade vi oss från mitt rum till köksbordet och satt och surrade ett bra tag!

vi försökte också få hit moa men vi misslyckades.... hon kommer iaf kvällen före julafton & sen på juldagen också, blir mys & bra!

sen fick jag ett lite oväntat samtal, var mikis som ringde!!! har inte träffat henne på år och dagar höll jag på att säga... så gick ner och sa hej till henne, liv, erika andersson, laxen, jimmy och nån mer.. sen fick jag syn på elin & jeppe så sprang över dit och hälsade på dom en sväng också!

sen gick jag hem och nu kom precis macke med käk från frasses! vi ska väl bara ta det lungt resten av kvällen/natten antar jag, sen kommer mikis lite senare och slaggar här :)

imorgon ska jag fixa lite grejer jag ligger efter med i skolan osv, sen finputsa städningen på rummet lite osv, och ja, sen har jag ingen aning om vad som händer men det löser sig..

nu ska jag vara social med macke, skriver nån rad under dagen imorgon då jag har något mer intressant att skriva..

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0