lite julfirande

hann inte med att skriva någon rad igår, fråga mig inte varför..

nå ialla fall så sov lucas, cissi, pauline & eleonore här natten mellan fredag och lördag, så, blev väckt klockan sex av pauline, men lyckades somna om men lucas kom hela tiden och skrek "josefine, josefine, JOSEFINE" i mitt öra och frågade om olika saker som jag inte kommer ihåg eftersom jag var så mycket i sömnen, när klockan var tio i tio och lucas kom och skrek mitt namn ännu en gång gick det inte att somna om längre, så hasade mig upp från sängen och gick och åt frukost..

sen kring 4 for vi till samuel & noel (mina kusiner) och grattade dom inklusive min morbror micke & ida!
efter det for jag hem, macke kom förbi och vi såg först grinchen på tv, sen idol önskar god jul & slutligen elf!
sen for han hem och sov och jag gjorde detsamma!

klev upp efter tio imorse och började göra mig iordning, sen gled vi iväg mot eleonore, där vi skulle fira lilla julafton idag eftersom hon inte har sina kids på julafton, var lite små myyyyzzzz. och nu har jag kommit hem för en stund sen.

ska sova hos mamma ikväll, eller det var tänkt så iaf, men vet inte hur det blir, för har fått reda på att moa (eleonores syster) & hennes pojkvän linus ska komma hit och ha uppesittar kväll ikväll, och det vill jag inte missa, är inte alltid moa är i staden! så ska iaf vara här en stund ikväll hade jag tänkt, sen får jag se om jag går över till mamma och sover där, kanske blir enklast så.

nåväl, nu kommer elina strax hem och då ska vi få öppna dom 2 stora julklapparna vi fått av farmor & farfar!

förövrigt så blir det julfriande hemma hos mormor på förmiddagen imorgon med släkten på mammas sida, sen går jag, mormor, elina & ola hem till pappa och firar med släkten på pappas sida, sen på kvällen ska vi bege oss mot harads, för dom ska tydligen på jul-otta? klockan 12 imorrnkväll, men tror nog jag står över, så är nog med syd medans dom är där och gör vad dom nu ska göra!

puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0