"just friends"

så hur ska jag sammanfatta den här dagen då..
höll knappt på att ta mig upp imorse, sover verkligen dåligt om nätterna, vaknat 2 ggr inatt... men iaf, då jag kom till skolan hade vi först svenska, fick se film och veta betyg i svenskan, jag hade absolut ett vg sa hon, och bara jag gör alla hemuppgifter och är på alla lektioner kan det nog bli ett mvg.
sen efter svenskan hade vi medicinisk grundkurs, sen gick jag och pratade lite med elin & rosita, och vi bestämde oss för att gå hem till mig... har varit lite kärleksintriger hit & dit, och jag säger bara såhär, när ens vänner mår dåligt så mår man ganska så dåligt själv också......

nå iaf så gick vi då hem till mig, satt och pratade ganska mkt, sen gick vi ut på stan en sväng, kollade på julklapp åt pappa men det gick inte så bra, sen sa jag & elin hejdå till rosita och gick på örjans och kikade lite... sen gick jag hem, och har pluggat medicinisk grundkurs från kl 3 till nu för en liten stund sen, har bara tagit en kort paus så ska strax fortsätta... och imorgon måste jag plugga matte hela dagen så jag iaf får G- på matteprovet istl för IG, går verkligen inte uppåt för mig i matten, har aldrig förstått mig på matte, kommer aldrig kunna göra det heller för den delen...

nå, det här med kärleken är rätt underligt tycker jag, antingen har man det jätte bra, eller jätte dåligt, det är som aldrig nått där emellan, tycker alla bara gör slut nu hela tiden? och med dom orden menar jag att jag tänker fortsätta leva singel livet, då slipper man alla problem och kan leva livet precis som vanligt.

nu är det bara 3 helger kvar till julafton, skönt.

nu måste jag fortsätta med mitt pluggande innan jag ska ta nästa paus.
hej



Kommentarer
Postat av: ola

ha ha ha vafan har du inte sagt att du har en blogg för?

2007-12-04 @ 14:42:48
URL: http://olaaa.blogg.se
Postat av: Fanny

ååh, bilderna. jag saknar oss! Vi måste hitta på nått snart min vän:)

2007-12-06 @ 06:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0