have you ever been in love?

okej tänkte börja med att sammanfatta förra helgen och den här veckan lite snabbt..

förra helgen firade vi då macke, blev kanske inte världens bästa firande, för vi var inte ute speciellt länge och det blev småtjaffs hit & dit, men var kul så länge det varade iaf =) sen i lördags for jag på leo´s lekland med eleonore, pappa, pauline, lucas & cissi, sen efter det for vi & matade mormors katt, sen plockade vi upp elina och for till eleonore, där vi gjorde tacos och fetade oss hela kvällen, sen sov vi över hos eleonore.

den här veckan har varit ganska händelserik om jag säger så, tänker inte gå in på några detaljer men.. som tur är så har en liten del av allt löst sig, och jag hoppas att resten kommer lösa sig med tiden, som alla brukar säga " tiden läker alla sår ", ibland kan man ju undra om det stämmer..

nåväl, fredag var jag med macke, hyrde film osv, sen for vi och var med jim & therese i deras lägga, dom har skaffat en kattunge som är sååååå söt, sen gick jag hem kring halv 2-2 tiden, slocknade nångång kring tre.

sen idag har jag inte gjort ett skit, såg två filmer med macke, sen for han hem, sen kom marcus pettersson & dennis och hälsade på mig en sväng, så satt och surrade med dom, pappa, eleonore & knutte ett tag i köket, sen gick dom till tc.. och efter att dom gick har jag inte gjort nått, har försökt plugga lite, men har varken ork eller lust så det gick då inte alls.

imorgon är det skyltsöndag, så blir väl att gå ut en sväng på den skulle jag tro. fattar inte att det redan är december, snart är en termin avslutad & julen kommer smygandes, kallt & tråkigt med snö, men mysigt med jul.. helst av allt vill jag ha sommaren tillbaka, fast längtar ändå till veckan före påsk då jag ska till hemavan och åka snowboard, och sen nån vecka efter det ska jag till seitivaare och köra skoter, så har iaf något positivt att se framemot, också klämmer jag nog in ammanäs en sväng däremellan, det blir bra.

det var allt för mig, nu tänker jag gå till elinas rum & vara social med henne & hennes kompisar innan macke & dennis kommer tillbaka hit, ska försöka skriva oftare här nu, vet att jag har sagt det förut men det ska bli av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0