don´t blame it on you

känns lite bättre med hälsan nu faktiskt!

var hemma från skolan igår då, vaknade kring halv elva, nån stund efter det plingade det på dörren, det var elin som kikade förbi, vi glodde på gamla repriser av skila världar?, sen käkade vi lite palt och kikade igenom gamla bilder på datorn osv, sen skjutsade pappa hem henne och jag tog en dusch och gick sedan till mormor!

käkade då tacos med mormor & ola, surrade på lite, sen for ola iväg och elina kom!
vi glodde lite tv och proppade i oss godsaker, (vilket inte var så bra för min mage pga sjukdomen hela veckan...)

också bakade vi något som jag inte kommer ihåg vad det heter, men onyttigt är bara förnamnet för vad det vi bakade var! men gott var det då iaf, och det är väl ändå huvudsaken, eller?!

sen såg vi nån film på tv, sen gick vi och la oss.

hade svårt att sova, somnade inte föräns tre och jag la mig kring halv 12-12 för att ligga och bläddra lite i cosmopolitan, hade nå jävulskt växtvärk, så kilade upp och tog en panodil och tog med mig corban till sovrummet, och somnade ett tag efter det.

imorse när jag vaknade kom samuel hit, så vi såg på film med honom, sen kom noel också!
och nu har noel somnat, samuel och elina har gått till smörblomman & mormor på åhléns en snabbis.
ska gå hem när mormor kommer och städa upp lite på rummet innan moa kommer ikväll!
så lär väl att sitta och surra med moa, pappa & eleonore ikväll, också kommer macke förbi en sväng, blir mys!

nåväl, skola på måndag iaf, sen är d bara tis, ons, tors & fre kvar sen kommer ett efterlängtat jullov, och jag ska inte göra ett skit, ska bara njuta och ta det lungt! sen blir det lilla julafton hemma hos eleonore dagen före julafton så vi hinner ge hennes kids deras julklappar innan dom far till sin pappa!

nu ska jag gå och kika lite på tv innan mormor kommer tillbaka!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0