det går bra nu

gjorde ett tappert försök att gå till skolan igår, eftersom det var sista chansen att göra matteprovet så gick jag iaf..
gick väl bra den första lektionen osv, kände bara lite illamående, sen under lucian stannade jag kvar i klassrummet istl för annars hade jag bara börjat må mer illa där bland allt folk i en liten sal..

iaf, när vi sen hade matteprov kände jag efter max tio min hur jag började kallsvettas, fick yrsel och illamående, fick ur mig lite snabbt "shit, jag måste spy" sen sprang jag iväg till toan och ja, tack för det...

så gjorde klart matteprovet lite snabbt, sen packade jag ihop min grejer och gick hemmåt...
väldigt lyckat försök att gå till skolan...

sen när jag kom hem sov, sov, sov, sov och sov jag bara hela dagen och spydde ur mig allt jag hade i kroppen..
greeeeat, måste väl ändå vara frisk till jul?!

nåja iaf, så är då inte i skolan idag... men på måndag måste jag ju gå, har ju varit borta en hel vecka nu!

ska iaf till mormor ikväll och sova där tror jag, ska kanske vara med elin före om jag orkar och mår bättre!

nu ska jag duscha och fiixa nått varmt att dricka, sen lägga mig och se en film!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0